|
sieci oddziałów
wymagane dokumenty
warunki
wejścia do systemu
SYSTEM
SPRZEDAŻY RATALNEJ ARS
Przedmiotem
sprzedaży ratalnej mogą być towary i usługi dla osób fizycznych i
podmiotów gospodarczych. ·
zakupy
bez pierwszej wpłaty i poręczycieli, ·
niskie
oprocentowanie, ·
dogodne
okresy spłaty: od 3 do 36 miesięcy, ·
zakup
towarów i usług od 300 do 15 000 złotych, ·
szybka
i fachowa obsługa, ·
minimum
formalności - pełna obsługa kredytu na miejscu w sklepie lub w
oddziale firmy. OFERTA
ARS SA POZWALA NA ZAKUPY
NA RATY: -
artykułów wyposażenia domów, -
artykułów osobistego użytku, -
artykułów sportowych i turystycznych, -
komputerów i sieci komputerowych, -
maszyn i urządzeń, -
wyposażenia sklepów i zakładów usługowych, -
materiałów i usług budowlanych, -
usług oświatowych (np. studia zaoczne,
kursy prawa jazdy), -
usługi stomatologiczne i protetyczne, -
usługi turystyczne, -
inne dobra trwałego użytku. D DOKUMENTY WYMAGANE DO ZAWARCIA UMOWY KREDYTOWEJ
W
SYSTEMIE ARS: DWA DOKUMENTY
POTWIERDZAJĄCE TOŻSAMOŚĆ: ·
ważny
dowód osobisty, ·
inny
ważny dokument tożsamości ze zdjęciem Kredytobiorcy i numerem. DOKUMENTY
POTWIERDZAJĄCE ŹRÓDŁO DOCHODÓW: Zatrudnieni
na umowę o pracę: Zaświadczenie
o okresie zatrudnienia i średnim dochodzie netto uzyskiwanym za ostatnie
3 miesiące Emeryci
i renciści: Aktualna
decyzja o przyznaniu renty oraz odcinek wypłaty świadczenia z ostatniego
miesiąca Prowadzący
gospodarstwo rolne: Rolnicy:
zaświadczenie z Urzędu Gminy o posiadaniu gospodarstwa Rolnicy
prowadzący działy specjalne produkcji rolnej:
zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym,
REGON, PIT-7 potwierdzony przez Urząd Skarbowy oraz pisemne oświadczenie
o dochodach, Prowadzący
działalność gospodarczą na własny rachunek: Osoby fizyczne:
zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Regon, zaświadczenie z
Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami oraz inne dokumenty
wymagane przez Bank (pełna lista dokumentów dostępna jest w placówkach
handlowych współpracujących z ARS SA lub oddziałach naszej Firmy) W
przypadku gdy kredytobiorca rozlicza się z podatku dochodowego na
zasadach ogólnych i
ubiega się o kredyt do
5 000 zł wymagane są
następujące dokumenty: zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, REGON, deklaracja
podatkowa za ostatni miesiąc potwierdzona przez Urząd Skarbowy, oświadczenie
o osiąganych dochodach i zobowiązaniach wobec US i banków,
kserokopia trzech ostatnich dowodów wpłaty ubezpieczenia społecznego. W
przypadku gdy kredytobiorca rozlicza się z podatku dochodowego na
podstawie ryczałtu lub karty podatkowej
i ubiega się o kredyt do
5 000 zł wymagane są
następujące dokumenty: zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, REGON, oświadczenie o
osiąganych dochodach i zobowiązaniach wobec US i banków,
kserokopia trzech ostatnich dowodów wpłaty ubezpieczenia społecznego. Osoby
prawne:
wypis z rejestru handlowego, decyzję o nadaniu numeru Regon oraz
inne dokumenty wymagane przez Bank (pełna lista dokumentów dostępna
jest w placówkach handlowych współpracujących z ARS SA lub oddziałach
naszej Firmy).
WARUNKI WEJŚCIA DO SYSTEMU RATALNEJ SPRZEDAŻY ARS: 1.
Niezbędne dokumenty które należy
przedstawić: ·
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej - w ·
Wyciąg z rejestru handlowego - w
przypadku spółek z o.o. i spółek ·
Umowa
spółki - w przypadku spółek, gdy z dostarczonego odpisu ·
Zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS
o niezaleganiu ze ·
Zaświadczenie o nadaniu przez Wojewódzki
Urząd Skarbowego ·
Decyzja
Urzędu Skarbowego o przyznaniu NIP, ·
umowa najmu, akt własności lub innego
dokumentu stanowiącego ·
Kserokopia dowodu osobistego i pieczątki
firmowej. 2.
Podpisanie umowy o współpracy w ratalnej
sprzedaży towarów i usług. 3.
Podpisanie deklaracji wekslowej (dla placówek
oferujących usługi)
|